- Dette arrangement har allerede funnet sted.
ICOM webinar om bærekraft og byer
17. september 2021 // 17:00 - 19:00
Fredag 17. september fra kl. 17:00 arrangerer ICOMs arbeidsgruppe webinaret «Museums, Sustainable Cities and Communities». Det er det andre av seks webinarer i perioden frem til Praha august 2022, som fokuserer på forskjellige aspekter av ICOM og bærekraft. Det første var i forbindelse med Earth Day og IMD. Det tredje er i forbindelse med en Museum- og bærekraftkonferanse i Shanghai i november; og de fortsetter i 2022 med regionale webinarer i Afrika og Sør Amerika, før det hele avsluttes med et webinar med fokus på restaureringsarbeidet ved det brasilianske nasjonalmuseet i Rio de Janeiro.
Seminaret fredag 17. september er i samarbeid med CAMOC, ICOMs internasjonale nettverk for bymuseer.
Påmelding til webinaret finner du her.

