- Dette arrangement har allerede funnet sted.
Seksjon for naturhistorie inviterer til høstseminar
24. november 2022 // 11:30 - 25. november 2022 // 14:00

Seksjon for naturhistorie inviterer til seminar 24. – 25. november 2022.
Høstseminaret er for museumsfolk som jobber innenfor naturhistorie, og vil i år sette fokus på hvordan vi kan fremme naturkunnskap og jobbe bedre sammen.
Naturvitenskapen er selve grunnlaget for livene våre, og med Naturpanelets rapporter i hånden burde det ikke være vanskelig å argumentere for at naturfagene fortjener MYE mere plass, så hvordan skal vi få natur på agendaen i museumsverdenen?
Vi vil gjerne høre hvordan dere har jobbet med dette! Kom på seminaret og del dine erfaringer.
Program finner du her.
Sted: Klimahuset og Tøyen Hovedgård ved naturhistorisk museum i Oslo.
Tid: Sosialt, noe å bite i og registrering kl. 11:30, første innlegg kl.12:30 torsdag 24. november. Middag kl. 19:00 Oslo Street Food https://www.oslo-streetfood.no/, fredag 25. november starter vi kl. 10:00 til 14:00.
Pris: 400 kr
Vil du holde et innlegg? Kontakt: l.g.huseby@nhm.uio.no
Påmelding
Påmelding skjer ved å sende inn https://nettskjema.no/a/286004
Frist for påmelding er 10. november.
Det er plass til 50 deltakere, førstemann til mølla-prinsippet gjelder.
Det sendes faktura for deltakeravgift.
Påmeldingen er bindende fra og med påmeldingsfristen.

