12.– 13. november inviterer Vil Vite, Naturhistorisk museum, Universitetsmuseet i Bergen, Norsk Teknisk Museum og Nettverk for bærekraft til seminar med tema Bærekraft på Klimahuset og Teknisk museum. Seminaret samler […]
Naturhistorisk museum
Seksjon for naturhistorie ønsker velkommen til Høstseminar!
Høstseminaret er for museumsfolk som jobber innenfor naturhistorie, og vil i år sette fokus på hvordan vi kan fremme naturkunnskap og jobbe bedre sammen. Følg linken for fullstendig invitasjon og […]



